Pirkimo - pardavimo taisykės
PIRKIMO – PARDAVIMO TAISYKLĖS
1. SĄVOKOS
1.1. Pardavėjas – Gintarė Petrauskaitė, vykdanti individualią veiklą, ind.v. kodas: 1309603, el. pašto adresas: labas@gintarepetrauskaite.lt, tel. Nr. +37063071785, kurio prekės ir paslaugos yra parduodamos elektroninėje parduotuvėje https://gintarepetrauskaite.lt/.
1.2. Elektroninė parduotuvė – Pardavėjo valdoma elektroninė parduotuvė adresu https://gintarepetrauskaite.lt/.
1.3. Pirkėjas – asmuo, atitinkantis šių pirkimo – pardavimo taisyklių 2.2 punkte numatytus reikalavimus ir įsigijęs prekių ir/ar paslaugų Elektroninėje parduotuvėje.
1.3 Šalys – Pirkėjas ir Pardavėjas kartu.
1.4 Prekės ir paslaugos – visi ir bet kurie produktai, kuriuos galima įsigyti Elektroninėje parduotuvėje, įskaitant, bet neapsiribojant: koučingo sesijos, skaitmeniniai miško maudynių dovanų čekiai (su vienerių metų laiko galiojimo terminu), online edukacijos, asmeniniai ir grupiniai užsiėmimai, fiziniai miško maudynių atributai ir kt.
1.5 Pirkimo – pardavimo Elektroninėje parduotuvėje taisyklės (toliau – Taisyklės) – tai nuotolinė pirkimo – pardavimo sutartis, kuria nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių ir paslaugų įsigijimo, apmokėjimo ir nutraukimo sąlygos, Šalių atsakomybė bei kitos su prekių ir paslaugų pirkimu ir pardavimu Elektroninėje parduotuvėje susijusios sąlygos.
1.6 Pirkimo – pardavimo sutartis – tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis, kurią sudaro prekių ir/ar paslaugų užsakymas, kurį Pirkėjas pateikia Pardavėjui per Elektroninę parduotuvę ir šios Taisyklės su vėlesniais pakeitimais ir/ar papildymais.
2. BENDROSIOS SĄLYGOS
2.1. Pirkimo – pardavimo sutartimi Pardavėjas įsipareigoja parduoti ir perduoti Pirkėjo užsakytą ir apmokėtą prekę ir/ar paslaugą Pirkėjui, o Pirkėjas įsipareigoja sumokėti už prekę ir/ar paslaugą nustatytą pinigų sumą ir priimti perduodamą prekę ir/ar paslaugą.
2.2. Įsigyti Elektroninės parduotuvės prekes ir/ar paslaugas turi teisę užsiregistravę savo paskyrą Elektroninės parduotuvės vartotojai arba neregistruoti Elektroninės parduotuvės lankytojai, kurie yra:
2.2.1. veiksnūs fiziniai asmenys, t. y. 18 metų sulaukę asmenys, kurių veiksnumas nėra apribotas teismo tvarka.
2.2.2. juridiniai asmenys.
2.3. Pirkėjas patvirtina, jog atitinka šių Taisyklių 2.2. p. reikalavimus ir yra atsakingas už Elektroninėje parduotuvėje pateiktų duomenų tikslumą, teisingumą ir išsamumą.
2.4. Pirkėjas, prieš įsigydamas prekes ir/ar paslaugas Elektroninėje parduotuvėje, privalo susipažinti ir sutikti su šiomis Taisyklėmis. Pirkėjo patvirtintos Taisyklės yra Šalims privalomas teisinis dokumentas.
2.5. Pirkėjui nesuteikiama teisė užsisakyti prekių ir/ar paslaugų Elektroninėje parduotuvėje, jeigu Pirkėjas nėra sutikęs ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis. Tais atvejais, kai Pirkėjas nesutinka su Taisyklėmis arba tam tikra jų dalimi, jis negali užsakyti prekių ir/ar paslaugų Elektroninėje parduotuvėje.
2.6. Pardavėjas turi teisę pakeisti ir/ar papildyti Taisykles. Pakeistos Taisykles skelbiamos Elektroninėje parduotuvėje. Visi Taisyklių pakeitimai ir/ar papildymai įsigalioja nuo jų paskelbimo Elektroninėje parduotuvėje momento.
2.7. Pirkėjas, prieš įsigydamas prekes ir/ar paslaugas Elektroninėje parduotuvėje privalo susipažinti ir sutikti su Elektroninės parduotuvės Privatumo politika. Pirkėjo asmens duomenys tvarkomi Elektroninės parduotuvės Privatumo politikoje nustatyta tvarka.
3. PIRKIMO – PARDAVIMO TEISINIŲ SANTYKIŲ SUKŪRIMO MOMENTAS
3.1. Pirkėjas, užsisakydamas prekes ir/ar paslaugas Elektroninėje parduotuvėje privalo nurodyti būtinus savo asmens duomenis, kurie Pardavėjo yra saugomi ir tvarkomi Elektroninės parduotuvės Privatumo politikoje nustatyta tvarka.
3.2. Kai Pirkėjas, išsirinkęs prekes ir/ar paslaugas įvykdo visus užsakymo žingsnius ir pateikia užsakymą, laikoma, kad tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsirado pirkimo – pardavimo teisiniai santykiai ir buvo sudaryta Pirkimo – pardavimo sutartis.
3.3 Pirkėjas yra informuojamas apie mokėjimo patvirtinimą, Pardavėjui pateikiant pranešimą Pirkėjo elektroniniu paštu, kurį Pirkėjas nurodė užsisakydamas prekes ir/ar paslaugas Elektroninėje parduotuvėje.
3.4 Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta pirkimo – pardavimo sutartis yra saugoma Elektroninėje parduotuvėje, jos Privatumo politikoje nustatyta tvarka.
4. PIRKĖJO IR PARDAVĖJO ĮSIPAREIGOJIMAI IR TEISĖS
4.1. Pirkėjas turi teisę:
4.1.1. pirkti prekes ir/ar paslaugas Elektroninėje parduotuvėje šių Taisyklių nustatyta tvarka;
4.1.2. atsisakyti užsakymo bei nutraukti nuotolinę pirkimo – pardavimo sutartį šių Taisyklių nustatyta tvarka.
4.2. Pirkėjas įsipareigoja:
4.2.1. užsisakydamas prekes ir/ar paslaugas Elektroninėje parduotuvėje, sumokėti už jas ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka;
4.2.2. užsisakymas paslaugas bei šalims suderinus jų datą, vietą ir laiką, laiku atvykti į sutartą vietą, priešingu atveju Pardavėjas turi teisę neteikti paslaugų ir negrąžinti už jas sumokėtų pinigų;
4.2.3. paslaugų teikimo metu (pvz., dalyvaudamas programoje “Miško pajauta”) būti blaivus(-i) ir neapsvaigęs(-usi) nuo psichiką veikiančių medžiagų (narkotikų, vaistų, kitų svaigiųjų ar toksinių medžiagų), nevartoti alkoholinių gėrimų, ir/ar narkotinių ar psichotropinių medžiagų, nerūkyti, nešiukšlinti, nes tai yra pagrindas Pardavėjui atsisakyti teikti paslaugas;
4.2.4. paslaugų teikimo metu (pvz., dalyvaudamas programoje “Miško pajauta”) laikytis organizatoriaus instrukcijų;
4.2.5. imtis visų įmanomų priemonių, kad paslaugų teikimo metu nepadarytų žalos savo ir kitų asmenų sveikatai ir turtui;
4.2.6. prieš įsigydamas paslaugas (pvz., dalyvaudamas programoje “Miško pajauta”) atsižvelgti į savo sveikatos būklę ir paslaugų galimą poveikį jo sveikatai bei gerovei, t.y. Pirkėjas turi atsižvelgti ir įvertinti tai, jog paslaugų teikimo metu gali kilti įvairių rizikų, įskaitant, bet neapsiribojant , (i) reljefo ypatumai (duobės, šaknys, šlaitai, akmenys ir pan.), (ii) oro sąlygos (lietus, karštis, šaltis, vėjas), (iii) vabzdžių, gyvūnų ar augalų sukeliami padariniai (įgėlimai, alerginės reakcijos), (iiii) Pirkėjo fizinės ar psichologinės būklės pablogėjimas. Pirkėjas įsipareigoja įsitikinti, kad jo sveikatos būklė nedaro įtakos tam, kad jam būtų teikiamos paslaugos ir už tai prisiima visišką atsakomybę;
4.2.7. informuoti Pardavėją apie savo sveikatos būklę, įskaitant, bet neapsiribojant nėštumą, patirtas traumas, širdies ligas, stiprias alergijas, nerimo ar panikos sutrikimus ir pan. ir kt.;
4.2.8. prisiimti visą atsakomybę dėl galimų savo sveikatos sutrikimų, gydytojų rekomendacijų nesilaikymo, sužalojimų ir nelaimingų atsitikimų, atsiradusių paslaugų teikimo metu (pvz., dalyvaudamas programoje “Miško pajauta”), išskyrus atvejus, jeigu ši žala atsirastų dėl paslaugų teikėjo kaltės;
4.2.9. įsivertinti tai, kad Pardavėjas turi teisę: (i) kilus pagrįstų abejonių dėl Pirkėjo sveikatos būklės, nutraukti paslaugų teikimą ir pareikalauti Pirkėjo pasikonsultuoti su gydytoju bei pateikti gydytojo pažymą apie jo sveikatos būklę; (ii) neteikti paslaugų, jeigu Pirkėjas akivaizdžiai turi sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti pavojų jo ar kitų asmenų sveikatai ir/ar gyvybei, saugumui, teisėtiems interesams;
4.2.10. neperduoti tretiesiems asmenims savo prisijungimo prie Elektroninės parduotuvės paskyros duomenų. Jei Pirkėjas praranda prisijungimo duomenis, jis privalo nedelsiant (ne vėliau kaip per 1 dieną) informuoti apie tai Pardavėją;`
4.2.11. laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
4.3. Pardavėjas turi teisę:
4.3.1. iš anksto neįspėjęs Pirkėjo anuliuoti jo užsakymą, jeigu Pirkėjas nesumoka už įsigytas prekes ir/ar paslaugas;
4.3.2. keisti paslaugų teikimo datą ir/ar laiką, iš anksto raštu (bet ne vėliau negu prieš 24 val.) informavus Pirkėją bei suderinus abiems šalims tinkamą naują datą ir/ar laiką;
4.3.3. kilus pagrįstų abejonių dėl Pirkėjo sveikatos būklės paslaugų teikimo metu, nutraukti paslaugų teikimą ir pareikalauti Pirkėjo pasikonsultuoti su gydytoju bei pateikti gydytojo pažymą apie jo sveikatos būklę;
4.3.4. neteikti paslaugų asmenims, turintiems sveikatos sutrikimų, kurie gali kelti pavojų paties asmens ar kitų asmenų sveikatai ir/ar gyvybei, saugumui, teisėtiems interesams;
4.3.5. neteikti ar nutraukti paslaugų teikimą Pirkėjams, kurie nesilaiko jiems nustatytų įsipareigojimų ir/ar Taisyklių reikalavimų.
4.4. Pardavėjas įsipareigoja:
4.4.1. Pirkėjo užsakymus vykdyti šių Taisyklių nustatyta tvarka;
4.4.2. Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik Taisyklių, Privatumo politikos, ir Lietuvos Respublikos bei Europos Sąjungos teisės aktų nustatyta tvarka;
4.4.3. laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos, ir nepažeisti Lietuvos Respublikos teisės aktų.
5. APMOKĖJIMO TVARKA
5.1. Visi mokėjimai Elektroninėje parduotuvėje yra apskaičiuojami ir atliekami eurais.
5.2. Pirkėjas gali atlikti mokėjimą už prekes naudodamasis Swedbank, Seb, Luminor, Artea, Citadele, Revolut, N26 elektroninės bankininkystės paslaugomis. Mokėjimai yra apdorojami naudojantis MONTONIO mokėjimų tarpininkavimo sistema.
6. PREKIŲ IR PASLAUGŲ TEIKIMO SPECIFIKA
6.1. Pirkėjas Elektroninėje parduotuvėje gali įsigyti tiek fizinius, tiek skaitmeninius produktus.
6.2. Skaitmeninis produktas (prekė) – miško maudynių dovanų čekis – jo nepanaudojus ar pilnai neišnaudojus per nurodytą galiojimo terminą (vienerius metus), Pirkėjo prašymu gali būti keičiamas į kitas prekes ir/ar paslaugas, tačiau už jį sumokėti pinigai nėra grąžinami.
6.3. Paslaugų teikimo vieta, data ir laikas yra suderinami tarp Pirkėjo ir Pardavėjo raštu (el. paštu).
6.4. Pirkėjo įsigyta paslauga jis turi pasinaudoti per vienerius metus nuo jos įsigijimo dienos. Vėliau Pardavėjas gali atsisakyti suteikti paslaugą, o sumokėti pinigai už ją nebus grąžinami.
6.5. Pardavėjas, teikdamas paslaugas Pirkėjui, jokiu būdu nevertina jų įtakos/poveikio konkretaus Pirkėjo sveikatai, taip pat negarantuoja jų teigiamo poveikio, visą su tuo susijusią riziką, pasekmes ir atsakomybę prisiima pats Pirkėjas.
6.6. Visa atsakomybė dėl sveikatos sutrikimų, sužalojimų ir/ar nelaimingų atsitikimų, atsiradusių paslaugų teikimo metu, tenka Pirkėjui, išskyrus atvejus, jeigu ši žala atsirado dėl Pardavėjo kaltės.
7. PREKIŲ PRISTATYMAS
7.1. Pardavėjas įsipareigoja Pirkėjo Elektroninėje parduotuvėje įsigytas fizines prekes pristatyti Pirkėjo pasirinktu pristatymo būdu.
7.2. Pirkėjas gali pasirinkti šiuos fizinių prekių pristatymo būdus: (i) paštomatų paslaugos.
7.3. Pirkėjui patvirtinus užsakymą prie bendros prekių sumos prisideda pristatymo mokestis, jeigu toks yra taikomas.
7.4. Pirkėjas įsipareigoja Elektroninėje parduotuvėje užsakymo metu nurodyti tikslų fizinių prekių pristatymo paštomato adresą.
7.5. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti fizines prekes Pirkėjui ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo dienos.
7.6. Pirkėjas įsipareigoja priimti/atsiimti fizines prekes pats. Jeigu Pirkėjas pats nepriima prekių, bet prekės pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu/paštomatu, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl pristatytų prekių netinkamam asmeniui.
7.7. Pardavėjas nėra atsakingas už tai, jog Elektroninėje parduotuvėje esančių prekių forma, spalva, dydis ar kiti parametrai gali neatitikti realios prekių spalvos, dydžio, formos ar kitų parametrų dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių.
7.8. Skaitmeniniai produktai (prekės), įskaitant, bet neapsirobojant miško maudynių dovanų čekiai, yra pristatomi Pirkėjo nurodytu el. pašto adresu per 48 (keturiasdešimt aštuonias) valandas nuo užsakymo apmokėjimo.
8. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES NUTRAUKIMO IR PREKIŲ GRĄŽINIMO TVARKA
8.1. Pirkėjui pradėjus užsakymą Elektroninėje parduotuvėje, bet jo neapmokėjus, Pardavėjas siunčia Pirkėjui priminimą dėl neapmokėto užsakymo, Pirkėjui po minėto priminimo neapmokėjus užsakymo, nuotolinė pirkimo-pardavimo sutartis laikoma nesudaryta.
8.2. Pardavėjas turi teisę nutraukti nuotolinę pirkimo-pardavimo sutartį prieš tai informavęs Pirkėją, jeigu dėl nenumatytų aplinkybių Pardavėjas negali pristatyti Pirkėjo Elektroninėje parduotuvėje užsakytų prekių ar suteikti Pirkėjo užsakytų paslaugų. Pardavėjas turi teisę pasiūlyti analogiškas prekes/paslaugas Pirkėjui. Pirkėjui atsisakius analogiškų prekių/paslaugų, Pardavėjas įsipareigoja grąžinti sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties nutraukimo dienos.
8.3. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Elektroninėje parduotuvėje sudarytos nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti kokybiškas fizines prekes, pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo fizinių prekių perdavimo jam dienos.
8.4. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, nuo grąžinamų kokybiškų fizinių prekių gavimo dienos.
8.5. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų pinigų tol, kol kokybiškos fizinės prekės negrąžintos Pardavėjui.
8.6. Pirkėjas gali pasinaudoti Taisyklių 8.3. p. nurodyta kokybiškų fizinių prekių grąžinimo teise, jeigu prekės nebuvo sugadintos, iš esmės nepasikeitė prekių išvaizda ir/ar prekės nebuvo naudojamos, taip pat pateikus prekių pirkimo dokumentą.
8.7. Pirkėjas grąžindamas fizines kokybiškas prekes įsipareigoja laikytis šių sąlygų:
8.7.1. grąžinamos prekės turi būti nesugadintos, originaliose tvarkingose pakuotėse;
8.7.2. grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nepraradusios prekinės išvaizdos, įskaitant (bet neapsiribojant) nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.
8.7.3. grąžinamos prekės turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo prekių pristatymo metu.
8.8. Pirkėjas grąžindamas kokybiškas fizines prekes turi užpildyti prekių grąžinimo formą ir ją atsiųsti Pardavėjui el. paštu labas@gintarepetrauskaite.lt. Pirkėjas prekes grąžina paštomatu.
8.9. Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas kokybiškas fizines prekes, jei buvo nesilaikoma šiose Taisyklėse nurodytų prekių grąžinimo sąlygų ir tvarkos.
8.10. Pirkėjui atsisakant nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinant kokybiškas fizines prekes, Pirkėjui grąžinamos visos jo sumokėtos sumos (įskaitant (bet neapsiribojant) prekių pristatymo išlaidomis), išskyrus prekių grąžinimo išlaidas.
8.11. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šių Taisyklių 8 skyriuje numatytomis kokybiškų fizinių prekių gražinimo teisėmis, turi atitikti vartotojo sąvoką, taip taip kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos teisės aktai, t. y. Pirkėjas turi būti fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) įsigijęs prekes Elektroninėje parduotuvėje.
8.12. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Elektroninėje parduotuvėje sudarytos nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties ir grąžinti netinkamos kokybės fizines prekes laikantis Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytų sąlygų ir tvarkos.
8.13. Pirkėjas įsigijęs netinkamos kokybės fizines prekes, taip, kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos teisės aktai, gali jas grąžinti reikalaudamas pašalinti prekių trūkumus, pakeisti prekes analogiškomis tinkamos kokybės prekėmis, sumažinti prekių kainą, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra mažareikšmiai arba jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės, įskaitant (bet neatsiribojant) jeigu prekių trūkumai atsiranda, kaip Pirkėjo netinkamų veiksmų rezultatas, arba atsisakyti nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties ir reikalauti grąžinti sumokėtus pinigus, kai netinkamos kokybės fizinių prekių pardavimas yra esminis Pirkimo – pardavimo sutarties pažeidimas. Jeigu Pirkėjas nesilaiko nurodytų fizinių prekių priežiūros, laikymo, valymo ir kt. instrukcijų gautų kartu su prekėmis, visais atvejais yra laikoma, jog prekių trūkumai atsirado dėl Pirkėjo kaltės.
8.14. Pirkėjas turi teisę grąžinti netinkamos kokybės fizines prekes per Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.338 straipsnyje nurodytą terminą nuo prekių perdavimo jam dienos, taip pat pateikus prekių pirkimo dokumentą.
8.15. Pirkėjas, norėdamas grąžinti netinkamos kokybės fizines prekes, privalo susisiekti su Pardavėju šiose Taisyklėse nurodytais Pardavėjo kontaktais ir nurodyti savo reikalavimus. Pardavėjas ne vėliau, kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, privalo pateikti Pirkėjui motyvuotą atsakymą bei informaciją, kokia tvarka Pirkėjas turi grąžinti netinkamos kokybės prekes, jeigu Pardavėjas sutinka su Pirkėjo reikalavimais.
8.16. Pirkėjas turi teisę atsisakyti Elektroninėje parduotuvėje sudarytos nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties dėl paslaugų, įskaitant, bet neapsiribojant, koučingo sesijos, skaitmeniniai miško maudynių dovanų čekiai (su vienerių metų laiko galiojimo terminu), online edukacijos, asmeniniai ir grupiniai užsiėmimai ir kt., įsigijimo pranešdamas apie tai Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties dėl paslaugų įsigijimo sudarymo dienos.
8.17. Pirkėjas, norėdamas atsisakyti Elektroninėje parduotuvėje sudarytos nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties dėl paslaugų, įskaitant, bet neapsiribojant, koučingo sesijos, skaitmeniniai miško maudynių dovanų čekiai (su vienerių metų laiko galiojimo terminu), online edukacijos, asmeniniai ir grupiniai užsiėmimai ir kt., įsigijimo, turi pranešti apie tai Pardavėjui el. paštu labas@gintarepetrauskaite.lt.
8.18. Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui sumokėtus pinigus per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų, nuo Elektroninėje parduotuvėje sudarytos nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties dėl paslaugų atsisakymo dienos.
8.19. Pirkėjas išreiškia aiškų sutikimą su tuo, jog praranda teisę atsisakyti Elektroninėje parduotuvėje sudarytos nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties dėl paslaugų įsigijimo, tuo atveju, kai Pardavėjas paslaugas pradeda teikti nepasibaigus 14 (keturiolikos) kalendorinių dienų terminui dėl Elektroninėje parduotuvėje sudarytos nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties dėl paslaugų atsisakymo.
8.20. Pirkėjas, norėdamas pasinaudoti šių Taisyklių 8 skyriuje numatytomis Elektroninėje parduotuvėje sudarytos nuotolinės pirkimo-pardavimo sutarties dėl paslaugų atsisakymo teisėmis, turi atitikti vartotojo sąvoką, taip taip kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos teisės aktai, t. y. Pirkėjas turi būti fizinis asmuo, su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija nesusijusiais tikslais (vartojimo tikslais) įsigijęs paslaugas Elektroninėje parduotuvėje.
8.21. Pirkėjas patvirtina, jog jis netenka teisės atsisakyti Elektroninėje parduotuvėje įsigytų skaitmeninių prekių pirkimo-pardavimo sutarties.
9. AUTORIŲ TEISĖS
9.1. Visas Elektroninės parduotuvės turinys yra Pardavėjo intelektinė nuosavybė, įskaitant (bet neapsiribojant) Elektroninėje parduotuvėje patalpintomis nuotraukomis, prekių ir paslaugų aprašymais ir kt.
9.2. Bet koks Pirkėjo disponavimas Elektroninės parduotuvės turiniu (jo dalimi), įskaitant (bet neatsiribojant) patalpintomis nuotraukomis, prekių ir paslaugų aprašymais ir kt. ar, taip pat minėto turinio (jo dalies) kitokio pobūdžio kopijavimas ir/ar perdavimas tretiesiems asmenims be Pardavėjo sutikimo yra neteisėti veiksmai.
10. ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
10.1. Pirkėjas yra atsakingas už visus neteisėtus veiksmus, atliktus naudojantis Elektronine parduotuve.
10.2. Pirkėjui už veiksmus, paminėtus Taisyklių 9.2 p., yra taikoma atsakomybė pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus.
10.3. Pirkėjas yra atsakingas už Elektroninėje parduotuvėje pateiktų duomenų tikslumą, teisingumą, išsamumą ir tikslinimą, jeigu duomenys pasikeičia.
10.4. Pardavėjas nėra atsakingas už žalą, atsiradusią Pirkėjui ir (ar) tretiesiems asmenims, jeigu Pirkėjas pateikia netikslius, neteisingus, neišsamius duomenis, nedelsiant nepatikslina pasikeitusių asmens duomenų.
10.5. Pirkėjas yra atsakingas už savo prisijungimo duomenų (prisijungimo vardo, slaptažodžio ir kt.) saugojimą ir/ar perdavimą tretiesiems asmenims.
10.6. Pardavėjas yra atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės, jei Pirkėjas iš dalies ar visiškai nesusipažino su Taisyklėmis ir Privatumo politika, nors jam tokia galimybė buvo suteikta.
11. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
11.1. Pirkėjas, norėdamas pateikti pranešimą, skundą, pretenziją ir kt., gali tai atlikti kreipdamasis į Pardavėją el. pašto adresu – labas@gintarepetrauskaite.lt arba telefonu +37063071785. Pranešimas elektroniniu paštu laikomas gautu, kai po jo išsiuntimo momento praėjo 24 valandos.
11.2. Jeigu Pirkėjas, būdamas vartotojas, taip kaip tai apibrėžta Lietuvos Respublikos teisės aktai, nesutinka su Pardavėjo pateiktu motyvuotu atsakymu į Pirkėjo pateiktą skundą/pretenziją, savo prašymą dėl Elektroninėje parduotuvėje įsigytų prekių ir/ar paslaugų Pirkėjas gali pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el.p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje https://ec.europa.eu/odr/.
11.3. Visus Šalių tarpusavio santykius nesureguliuotus šiose Taisyklėse, reglamentuoja Lietuvos Respublikos teisės aktai.
11.4. Visi Šalių ginčai, kilę iš šių Taisyklių taikymo ir/ar pirkimo-pardavimo sutarties, sprendžiami geranoriškai, derybų būdu, vadovaujantis sąžiningumo, protingumo ir teisingumo principais. Nepasiekus tarpusavio susitarimo, kilę ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos teismuose Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
11.5. Visiems tarp šalių kylantiems ginčams taikomi Lietuvos Respublikos teisės aktai.